8 buçuk aylık bebeğim var ek gıda sürecimiz çok güzel ilerliyordu ama son Bir haftadır hem ishal hem de iştahsız sürekli ağlıyor sürekli huzursuz o kadar yorgunum ki eczaneden reflor aldım ama kullanıp etkisini gören yâda başına böyle birşey gelen varmı birşey yemediği halde ishal eridi çocuğum içim gidiyor inşallah Biran önce geçer bebekler hasta olmasın ya 😔