63_hulya_63 Fatmaana sizin çocukların başka bir belirtisi var mıydı veya ateslendikten sonra ki durumları nasl seyretti
Fatmaana 63_hulya_63 anlıyorum sizi o gün bende öyle bi uyandım nedense çocuk yanıyor elim ayağım titremeye başladı kızımla tek yaşıyorum bi de nasıl banyoya gittik hatırlamıyorum resmen
63_hulya_63 Fatmaana şuan ateşi 37 atlette tek bıraktım sizce üstünü simdi ortmeli miyim 36 ya düşünce mi orteyim yada pijama falan giydireyim mi bilemiyorum napaym şuan
Fatmaana 63_hulya_63 yani karar sizin ince müslin örtü de örtebilirsin uyuyordur şimdi o babaannem hep uyuyanım üstüne kar yağarmış derdi ben kim uyusa üstünü örterim mutlaka aklıma hep bu söz gelir
Glsmgclu 63_hulya_63 benim kızımın da şuan 38 derece ateşi 😞 öksürükle başladı ilk 3 gündür de böyleyiz çok geçmiş olsun ince bir şey giydirin ama bence battaniye örtmesede olur
63_hulya_63 Fatmaana en iyisi ince pijama da giydireyim inşallah düşer tamamen ateşi bende rahatlarim biraz
63_hulya_63 Glsmgclu şizede geçmiş olsun ayak tabanı hala sıcak soğumadi bir türlü hala bekliyorum tamamen ateşin düşmesini
63_hulya_63 ylmz112 amin canm çok geçmiş olsun sizede göğsünün afesj düştü başı biraz var bide el ve ayakta ateşi var gerisi şuan için iyi durumda
ylmz112 Sadece uyuduğu tarafta war bide boynunda ne tarafa uyursa orası yanıyor kalan vücudu sıcak değil ama belli ki enfeksiyon Parol dolven limonlu çorap yeterli gelmiyor😕