Merhaba hanımlar, bebeğim 6.5 aylık. Bir aydır rsv orta kulak Allah ne verdiyse atlattı. Bu süreçte emmeyi bıraktı, kilo kaybetti vs. Dolayısıyla mama maceramız başladı. Emerken gecede 2-3 kez emmeye kalkan bebeğime bir şey oldu. Kesinlikle mama yetiştiremiyorum. Gündüz böyle değil, gündüz 2-3 saatte bir 90-120 arası içerken gece mama yapmaktan mutfaktan beri gelemiyorum. Mesela bugün 22.00 civarı anne sütü vardı 80 cc içip uyudu. Bu miktar az, kalkacağını biliyordum, 40 dk içinde kalkıp 90 cc mama içip yattı. Şu an saat 2. Ve ekstra 180 daha içti. Yani toplam dört saatte 350 cc anne sütü+mama tüketmiş oldu. Daha da sabaha kadar devam eder, Allah aşkına normal mi? Bana biraz tuhaf geldi. Bence açlıktan değil. Vallahi bıktım gece mama içirmekten. Gündüz böyle yapmıyor. Hayır, diyeceğim ki alışkanlık etti dudak tiryakisi gibi o yüzden içmeden uyumuyor. Ama lıkır lıkır da içiyor. Sizinkiler nasıl? Özellikle mama içenler bebekleri oluyor soruyorum, onlarda miktar bilindiği için.