2 yaşındaki oğlum öğle uykusundan kalkınca ateşler içindeydi ama terleme falan bişey yok. Öksürük yok, ağlama sızlama yok, iştahsızlık yok, keyfi yerinde oynuyor yani.
yanakları aşırı derecede çok pembe ve sıcak ölçünce 37 gösteriyor. Ben yinede ateş düşürücü verdim. Ama sizce ne olabilir ?