mormilena nursevinc geçmiş olsun . Ben maske takmıştım bebise geçmesin diye.bol bol limonlu su ve bitki çayları içtim.ilac içmedim hiç
florad nursevinc bende emzirirken hasta oldum doktor emziriyorsun sadece parol yazabilirim demişti onun yanı sıra bol bol su için sarımsak, limon, meyve sebze bol bol yiyerek atlatmaya çalışın çok yakın temasta maske takmıştım ben özellikle emzirirken
Ayse5420 Sarımsak bal limon kürü yapmıştım ben onu yemiştim gün içinde baya iyi gelmişti deneyebilirsiniz isterseniz emziriyorsanız sütten de bebeğinize geçer
Ayse5420 nursevinc 2 diş sarımsağı rendeleyip üzerini geçecek kadar bal koydum üzerine de göz kararı limon suyu sıkıp yedim
melegininannesi38 florad ay zor oluyo oda ya 4 gündür hastayım 4 gündür maske takıyorum maf oluyorum bildiğin hasta iken maske dahada çok bunaltıyor gerçekten
Runkli06 melegininannesi38 gönül rahatlığıyla içebilirsin bir site var kafana takılan ilaç olursa içeriğindeki etken maddeyi oraya yazıyorsun sonuç yeşil çıkarsa hiç tereddüt etmeden içebilirsin birde ısman güloğlu adında çocuk doktoru var onunda konuyla ilgili açıklamalarını izleyebilirsin gem instagramdan hem youtube dan ilaç sitesinin adı e-lactancia org