Tubasu Dikey süpürge philips memnun kalan varmı kaç zamandır araştırıyorum dysona o kadar para vermek istemiyorum.
Aselkusum16 Tubasu evet kullandım çokta memnundum taki dyson görüp test edene kadar o nedir öyle dedim resmen normal süpürge gibi ve hemen dyson aldım philipsi sattım 😂
Synmannesi Tubasu ah ah daha iyisini istiyorum ama bende de Fantom dik süpürge var gri olan çok iyi çekiyor memnunum ama dyson olsa daha iyi olur