Memnune96 ben de bebeğimi sallayarak uyuturdum önceden ama 5. Ayı gördüğümüzden beri sallamama asla izin vermiyor. Ya kendi kendine uyuyor ya da memede. Memede uyursa uyandırmaya çalışıyorum biraz beşiğinde uyuduğunu fark etsin diye ama bana bi farkı oluyormuş gibi de gelmiyor. Ben kısa kısa uykulardan müzdaribim günde 4-5 kez kısa uyku yapıyor. Akşamları erkenden uyuyor sanıyorum 9 gibi ama yarım saat sonra uyanıyor. Gece uykusuna geçmiyor yani.Değişik bir süreç. ama bizde aşırı bi ağlama yok. Mızmızlanma oluyor genelde