Cigdem07 bende ilk hipp kullandım sonra aptamil conformil sma ve aptamil prosyneo kullandım gaz ve kabızlık icin hic bır ise yaramadı hala bebegıme yarayan mama bulamadım. Hipp yarıyorsa eger sakın degıstırme bence ıcerıgı en temiz olan o diye biliyorum