Bebeğimle iki aydır hep bir süreç atlattık o dönemler bir gitti düzen tam gitti gece 1 2 de uyuyordu öğlene kadar sadece emmek için uyaniyordu hiç sağlıklı bir durum olmadı için danismandan eğitime başvurdum bugün ikinci gunumuzdu ama gece dünkü gibi kötü geçti çünkü tam uyuttum yine kakası yaptı ve uyku dağıldı geri toparlayamadik biranda dedim bu da ise yaramicak galiba çok enerjik bir insanım bir çok şeye yetisiyorum oldurmayo seviyorum bebeğim için düzenimiz olsun istedim birde ders çalışıyorum daha doğrusu calisamiyorum iyice bunalıma girdim boğuluyorum sanki hayallerimin çöküşünü izliyor gibiyim:(