selenayd Kızlar bebeği yaş akciğer solunum sıkıntısından yoğun bakımda yatan ya da yatmış olan var mı 3,5 aylık oğlum var doğar doğmaz yoğun bakımda yattı şuan çok iyi maşallah böyle bir sıkıntı yaşadınız mı
selenayd En kısa zamanda çıkacak öncelikle içinizi ferah tutun🙏🏻 evet hırıltılı nefes alıyor ama ilk zamanlar daha fazlaydı bu durum şimdi yatmadan önce burnunu temizliyorum ve buhar makinesini açıp uyuyoruz daha rahat nefes alıyor düzeldi diyebilirim
bugraninannesi2901 selenayd inşallah ben de dogum yaptım şehir hastanesinde bebeğim 13 gün orda kaldı bi hafta evde benim yanımda kaldı kontrole özele götürdüm hırıltılı nefes alışını araştırdılar bi bronşit dediler bi reflü dediler 12 günde burda kaldı tedavi uyguluyoruz diyolar ama hala o hırıltı geçmedi
bugraninannesi2901 selenayd doktorda zamanla geçer diyorda hırıltı dan dolayı bebeğimi aldılar ama geçmedi bir hafta yanımda kaldı diye alıştıda galiba sürekli aglıyomuş kızım sizin postunuzu görünce hemen sormak istedim