kahramanbebek-14 4 ay 2 günlüğüz gündüzleri 15-20 dk uyuyor en fazla böyle durum yaşıyan anneler var mı??
Deletedmom413 kahramanbebek-14 Dogdugundan beri gündüz uykularimiz oyle aksama kadar 10 dk uyur 1 saat uyanik 5 dk uyanik 2 saat uyanik gibi Gaz sancili ondan diye dusunuyorum 2 ay 8 gunluguz
ahmetseliminannesi kahramanbebek-14 malesef canm bu aylarda hep öyle oglm 6 aylk olacak hala öyleyiz taş çatlasa yarım saat uyuyor artk ama gece uykusu cok iyi şükür
Sevgidolu kahramanbebek-14 benim oğlum da 4 ay 7 günlük bazen oda öyle 10 dk uyuyup kalkıyor 2 saat oturuyor terör estiriyor valla ama gaz sancı çektik uykusu hep orda dağıldı öyle kaldi
kahramanbebek-14 Deletedmom413 o aylarda rahattık gün içinde 2-3 saat uyurdu büyüdükçe uykuları gitti