Orayı bilmem ama bende Sincan Lokman hekimde yattım çocuk karnımda gelişmemiş gerizekali doktor hiç bişey demedi 25 gün yoğun bakımda yattı güya gelişsin diye bana kan sulandırıcı vermiş ama ben hamilelik boyunca hiç kan sulandırıcı kullanmadım bu Lokman hekimin hep böyle heralde okuyan doğum yapcak varsa uzak dursun Rabbime havale ettim hakkımı asla helal etmiyorum ne bu dünyada ne öbür dünyada