smyemete Çocuğumda kabızlık yaşıyorum ve bu ilacın zararsız olduğunu okudum doktora soracam ama kullanan ve fikir verecek olan var mı acaba herhangi bir zararı yada yan etkisi yok yazıyor ama tereddüt ettim
Catlakbiranne smyemete Oğlum 1 yaşından küçükken kullanmıştım Bitkisel bir ilaç olarak geçiyor Ama uzun süre kullanmayın ilaca alışmasın
Zeynep-Azra smyemete kızım 9 aylıkken kullandım 3 gün 5 ml verdim 3. gün yaptı bidaha da ihtiyaç duymadık çok şükür