tazeanne5 Merhaba sevgili anneler oğlum 4 aylik çok kötü öksürüyor bronşlari dolmuş doktor ventolin flixair ve serum suyunu karıştırıp vermemi istedi ama çok ağır gelir diyor herkes kullanan varsa yardımcı olabilir mi siz nasıl kullandınız?
gencmom_ tazeanne5 bende kullanıyorum şuan günde 4 kere veriyorum hatta bana da çok gelir dedi özelde ki doktorumuza ulaştım oda ver mecbur dedi ciğerlerine kadar inmiş dedi
yoncaburak tazeanne5 6 aylık RSV olduk malesef günde 4 defa buhar verıyorum akşamları kortizon iğnesi oluyor ve sabah Akdam da antibiyotik alıyor doktorunuzu dinleyin bence ilerlemesin
kuzeytobaby tazeanne5 kullanın sakıncası olmaz kötü bir şey olsa doktor kullan demez biz de kullandık rsv den dolayı. 6 aylıkken. Yalnız uyurken verin ya da gözünü kapatın kapatabilyorsanız göze gelmesi zararlı diye biliyorum bir de yüzünü ıslak bezle silin kullandıktan sonra
yoncaburak Masal0203 soguk buhar verıyorum o ayrı normal buhar verıyoruz ilac yani ventolin ve combivent
hndathn tazeanne5 kızım 4 aylıkken bronşit oldu günde yarım flakondan 1 tam ventolin yine yarım flakondan 1 tam cortair veriyordum bende doktoru 2cc ilaç 3cc serum fizyolojik alıcaksın enjektorle bunu koyucaksin hava makinesine deyince öyle yaptık.doktorunuzu dinleyin