Kizlar okula yarın sabah için ıslak kek yaptım bebeğimi hastaneye götürdük geldik dalgınlıkla sosuna şeker katmayı unuttum çok üzüldüm nasıl yapayım bilemedim birdaha mi yapsam yapsamda bu kek ne olacak fırınım tek tepsili olduğu için bir tepsi akşam yapacaktim sabahta o tepsiyi boşaltıp digerini sabah yapacaktim