pijamalianne Ya kızlar merhaba geç oldu ama benim oğlumun kulağında böyle yuvarlak yara gibi bişey çıktı hergün büyüyor rendavu aldım ama haftaya verdiler şimdi yüklicembsizce nedir bu
Forumunsultaniasude pijamalianne Geçmiş olsun darbe falan aldı mı yoksa aniden böyle oldu? Sivilce gibi birşey miydi?
Forumunsultaniasude pijamalianne Ben o yüzden sordum sivilce gibi mi farkettiğiniz anda doktora gitseydiniz bebeklerde görülen sivilce vs normal yetişkinler gibi olmuyor çünkü. Çok geçmiş olsun acile gitseniz şimdi acilden yönlendirrler en azından?
pijamalianne Forumunsultaniasude yani hastane uzak gidemiyoruz rendavu gününe eşim araba ayarladı anca öyle gidebilicez
Forumunsultaniasude pijamalianne Anladım çok geçmiş olsun post üstte kalsın başına gelen varsa yardımcı olurlar belki