hivda31 bak canım şöyle anlatayım net olarak nerden ölçülür bilemem başıma gelen bir olayı anlaticam 2021 de doğum yaptım bir kızım oldu 4,5 ay yaşadı ağır kalp rahatsızlığı vardı malesefki ikinci ameliyatına gittik 4 aylık anjio oldu yemiyor içmiyor anjio ağır geldi gelip ateşini olcuyorlar koltuk altı en garanti dediler ateşi orda normal çıkıyor sonra birkaç saat geçti doktor geldi karnına ateş olceri bir tuttu karın 39,5 çıktı hem yoğun bakıma aldılar sabaha karşı havale geçirdi bebeğim meğer iç ateşi varmış o yüzden garanti heryerini ölç ben şimdi bir tane oğlum var ateslemdimi heryerini ölçüyorum aklında bulunsun