Maryhoney 4 aylık oğlum bezini değiştirirken gördüm çiş yapmış sadece ama yavruağzı turuncu gibiydi açık sarı olurdu normalde ne olabilir?
Nlngucluel Maryhoney sıvı kaybından kaynaklı cnm bol bol besle bebeğini bı de iki çay kaşığı su ver istersen bı kaç güne gecer yazın 2 defa yaşadık çok doktora gitti hepsi aynı şeyi soyledi
Lothbrok Benim doktorum bezinde turunculuk görürsen yetersiz beslenmiş yani az sıvı almış demektir demişti. Mama ile mi besleniyor anne sütü mü
kokusudalin Benim ilk dogdugunda geliyordu ondan doktor normal bu suan dedi dahs sonra kendi de geçti zaten