Selam annişler. 1 haftalık oğluşum var. Sezeryan olduğum için sütüm biraz geç geldi 4 günü felan buldu. Göğüs ucu yoktu ama inan ettim zorla tuttura tuttura, yara ede ede ucu da çıkarttım. Sütüm gelmeye başladı elhamdülillah ama yeterli mi bilmiyorum. Şuana kadar bi sıkıntı olmadı cok çok hafif sarılık var o da sütün geç gelmesine bağlıyorum. Sonuç olarak şuan geliyo emiyor sonra uykuya dalıyor, yerine koyuyorum ağzı aranmaya devam ediyor ve ağlamaya başlıyor. Kendi memeyi bırakmadan ayıramıyorum. Bu durum normal mi emzirme dışında nasıl uyutabilirim?