20+3 haftalık hamileyim ve 3 yaşında bir kızım var kendimi yetemiyor gibi hissediyorum yeterince zaman ayıramadığımı ev işi yemek vs her kadın gibi herşeye koşturamıyorum bu beni yormaya başladı artık yani oturup çocuğumla oyun oynayacak vaktim kalmıyor veya ben yapamıyorum ve ne zaman vakit ayıramasam çocuğum hırçın ve bir o kadar şımarık oluyor ilgi çekmek için herşeyi tapıyor ve ben doğum yaptıktan sonra bunlarım artıcağını düşünüyorum her anlamda gem kendi açımdan hem çocuğum açısından nasıl üstesinden gelicem asla bilmiyorum fikirlerinize ihtiyacım var