Mihraogeday benim bebeğimde ilk doğduğu hafta sarılık oldu, asla uyanmamacasına uyuyordu tabii lohusa psikolojisi ile saatlerce başında ağlıyordum. Değerimiz fototerapi için sınırdaydı. Sütüm ilk haftalar azdı. Doktorumuz saat başı emzirme ve gerekiyorsa günde 2 defa mama takviyesi yapmamı istemişti. Saat 12 ve akşamüstü güneşine zıbınla yatırıyordum, eve pencereden vuran güneşe tabii ki. Gece uyusa dahi yada 2 damla bile içse emziriyordum saat başı. Bol bol kaka yapması çiş yapması çok önemli diye biliyorum. Ama biraz geç geçiyor. Ayaklardan gerileyip en son gözden çıkıp gidiyor. Ama bazı bebeklerde daha da geç oluyormuş bu süreç bizim 2. Ayda geçti