Kızlar asla o hastaneye gitmeyin, bebeğim daha 15 günlükken acil tiroid ilacına başlamamız lazım denilerek çocuğuma ilaç kullanmak zorunda kaldım . Başka bir hastaneye gittim ve hiç bir şekilde ilaç kullanmaya gerek yokmuş. Cocuguma bosu bosuna ilac vermisim . Çok üzgünüm ama gitmeyin 😔