Merhabalar size işin içinden çıkamadığım bir soru sormak istiyorum. 1 buçuk yaşında kızım var hasta iken yanıma almıştım birkaç gün ve benimle uyumaya alıştı bir süredir beraber uyuyoruz. Odasında uyutuyorum yatağa onunla birlikte uzanıp onun uyumasını bekliyorum gece geç saatte uyanıp beni göremeyince ağlıyor ve bu gecede 5-6 kere oluyor bende iki oda arası sabaha kadar mekik dokuyorum. Şimdi onun odasına yere tekli yatak attım yavaş yavaş uzaklaşayım en azından aynı yatakta uyumayalım diyorum yani nasıl ayıracağım ağlamadan bilmiyorum tecrübeli birileri mutlaka vardır yardımcı olursanız çok sevinirim 💐