Kızlar ya ben elimden geldiğince 18 yaşımdan beri namazlarımı kılmaya özen gösteriyorum üniversiteyi yurt dışında okudum orda bile jel dikkat ederdim ama oğlum oldu 2 aylık şimdi tim hayatım o oldu namazlarım aksıyor bazen hiç kılamıyorum bazen de şeytana uyup kılmıyorum nie böyle oldum bilmiyorum toparlanmam lazım bana toparlanmam için fikir verin bişi diyin vicdanen rahat değilim böyle