Sevval1507 Saripapatya2945 6 ay kınası zimbirtisini ortada geziyor bence zararı olsa onca insan yapmaz ;)
gergo Saripapatya2945 çok sevdiğim bi arkadaşımın kınasında kızım 6 aylıktı ikimizede yaktım hiç bişey olmadı. Ama sürekli hareket halinde oldugu için parmagumla kınayı avucunda basılı tuttum( 20 dk felan) agzına sokmasın diye güzelde renk vermişti
Saripapatya2945 Sevval1507 yani evet ben saçma buluyorum 6 ay kinasi organizasyonlu bile yapan var benim amacim kinayi çok seviyorum 7. Aya girecegiz sadece zarari varmidir diye bian düşündüm
Saripapatya2945 Femme1 İnanın amacini bilmiyorum. 6 ay kinasi diyorlar ama ben o yuzden yakmayacağım sadece çok hoşuma gidiyor kokusu duruşu bebeğimdede olsun istedim ama amacini internetten bakabilirsiniz