Adileeozden Merhabalae emziriyorum göğüs ucumda beyazlık ve agri oldu sebsbi nedir.ne yapabilirim acill yardimmmm
Esmiraes Adileeozden vazospazm yaşadığınız. Aynısını bende yaşadım. Emzirme sonrası ağrıdan uyuyamadığımı bilirim. Emzirme danışmanım buna iyi gelecek şeyin emzirmeden hemen sonra sıcak kompress yapmak olduğunu ve sıcak tutmak gerektiğini söylemişti. 1 ay kadar çektim sonradan geçti. Sizde sıcak tutun göğüsünüz soğuk kalmamalı. Emzirmeden hemen sonra kapatın ısıtın orayı. Geçmiş olsun.
FirdevsMeva Mastit oluyo olabilirsiniz masaj yapın ılık duş alın eğer mastit oluyorsanız bu ikisi çok iyi geliyor youtubeden mastit için masajlara bakabilirsiniz
Adileeozden Esmiraes sağol canım bende öyle düşünmüştüm sıcak tutmaya çalışıyorum insalalh hemen geçer🤲🤲
mustmert Küçük sivilce gibiyse bebek emerken açıyor onu canım bende de olmuştu açıldıktan sonra geçiyor
brsnn Emzirdikten sonra krem sürün geceden sabah yıkayın, bol bol emzirin, iki güne kada geçer. Mastit değildir benim de olmuştu.