aryig bizim elde ayakta hicbisey yoktu sadece agiz yaralari cok fazlaydi. Karadut surubunu biliyorum deneniyor ama bizimki ilerledigi icin igne kullanmak zorunda kaldik. Gecen hafta da dilinde ufak bi aft cikmisti beyaz acıyor diyordu yemek yerken korkuyodu acıyodu. Kardesimin ilaci vardi aftoral sprey vardi sabah aksam iki fıs sıktım gecti tamamen. Ama tabi doktora sormak gerekir