Dyson bence. Gayet pratik ve çabuk süpürebiliyorum evi. Robota falan gerek kalmıyor. Bir de çocuklu ev illa ki dağılıyor, ben robotun önünü açayım diye evi toplayana kadar zaten her yeri kendim süpürürüm. Ya bir de robotun o mıymıylığına katlanamam ben 🤣