Geçen hafta cuma ateşlenmişti pazartesiye kadar pazartesi bidaha ateşi çıkmadı
Şimdide dün geceden beri ateşli 38-39
Dün doktora götürdük klamer antibiyotik verdi anlamadığım şey neden 3 gün arayla ateşlendi
Burnu hırıltılı
İyileşmedi bir türlü yavrum hep hasta gerçekten çok yoruldum dolven verdim şimdi bekliyorum düşmesini ılık duş aldırdım