merdenizsel Bebeğim 4 aylık 20 gün sonra işe başlayacağım. Bu zamana kadar hiç mama vermedim. Sütümü sağıp stok yapıyorum ama gelişimi için yeterli olur mu mama başlasam mı ?
idilyaren merdenizsel bence hekiminizle karar verin bizler burada kendi bebeklerimize göre cevap veririz çok da doğru olmaz 💫
Fasulye12 merdenizsel işe başlamadan önce sevebileceği birkaç mama denemiştim. Çünkü içim rahat etmiyordu başka türlü ; dolaptaki süt bozulmuşsa, doymazsa , içmek istemezse, tadı değişirse vs vs..
TubaB merdenizsel süt ile başlarsınız sonra doyup soymadığına göre mamaya geçersiniz . 5 gün deneme süresi verin, ama tabi kilosu iyiyse
merdenizsel idilyaren iş yerinde sütümü sağma imkanım var öyle devam edersin diye konuştuk kilo alımı iyi çünkü . Yinede içim rahat etmiyor. Benim gibi çalışan annelerden fikir almak istedim . Nasıl bi yol izlemişler
merdenizsel TubaB şu ana kadar kilo problemimiz olmadı. Dördüncü ay kontrolünde doktoruma tekrar danışacağım . Teşekkür ederüm yardımlarınız için .