Eliftuba deletedmom2200 bizimkide bugun 2 aylik oldu ☺️ Siz devamlimi ingilterede oturuyorsunuz biz 4 yilliigina gidicez bebekler icin sunulan yararlanabilecegmz bi firsat varmi acaba
deletedmom2200 Eliftuba canım ebeler sürekli eve geliyor özel kendi hemşiresi de var ben bebeklere gösterdikleri ilgiden memnunum bildiklerim bu kadar 🙏
Gulyllu Mina0609 aynen bizde de yok canım cok şükür :) tek basımıza gurbette çocuk büyütmeyi de öğrendik ya ☺️
Gulyllu domatesim valla ne yalan söyleyeyim çoğu öyle alıştırıyorlar küçüklükten mesela Fransız bir arkadaşımın oğlu akşam 8.30 da yatar sabah 11 de kalkardı sonra 2 de öğle uykusu yemekler dersen siler süpürür bizimkine yalvar yakar iki kaşık anca 😂
Gulyllu Ekinci kesinlikle saatsiz iş yapmazlar ama bazen iyi oluyor bende oğlumu 1 yasından sonra saatli yemeğe aslıştırdım şimdi de öyle gidiyor cok şükür
domatesim GmzSnn gerçekten çok şanslılarımızı bence siz de çok şanslısınız 🙏🏻 Benim olduğum yerde can güvenliğimiz olsun şükrediyoruz polis eşi ve sınır köyü öğretmeni olarak 😓
Gulyllu domatesim yaşlanmıyorlar 17 yasında anne oldukları İçin 😂 tövbe tövbe ama gerçek yanı baya erken yasta çocuk yapıyor çoğu
ozgevolkan Cennetsvr ben Strasbourg Fransa’da yaşıyorum. Almanya’ya sınırız Siz hangi ülkede yaşıyorsunuz ?
ozgevolkan domatesim aynen Fransız anneleri böyle ve bana aşırı aşırı saçma geliyor kendileri koca kadın açıkınca saatini mi bekliyorlar sanki. Benim görümcemde böyle besliyor bana göre çok yanlış ben ne zaman isterse oğlumu bol bol emzirdim