Selam kızlar
Eşime ankilozan spondolit teşhisi konuldu ve ajan ilaçlara geçmek üzere öncesinde verem testi istiyorlar bu ilaçlar bağışıklığı düşürdüğü için eşimin bcg 11 mm çıkmış pozitiflik öğrendiğimizden beri çok üzgünüz. Doktora gitmeden önce Mr çekilmesi gerek yani 1 hafta var ama o 1 hafta bizi mahvedecek anlayan varsa yazabilir mi bu hastalıkta bu sonuç normal mi nedir