umrannnkkyr Ankarada hangi hastanede doğum yaptınız ve memnun kaldınız mı Yurtdışından gelicem ikili tarama testi türkiye de yapılıyor mu bilgi almak istiyorum
199887 umrannnkkyr Ankara Etlik şehir hastanesi yapiyorlar ikili taramayı orda yalniz haftaninzin gecmemesi gerek
Senaybaris umrannnkkyr lokman hekim Akay hastanesinde yaptım doğum süreci güzel yönetildi ayrıca bebek yoğunbakım ünitesi mevcut o da insanı rahatlatıyor tabi inşallah gerek kalmaz asla kimse istemez ama bulunması bi Avantajmış
alparslanozyildiz umrannnkkyr Bilkent şehir hastanesinde yaptım çok memnun kaldım bütün tarama testleri yapılıyor sadece zamanı geçmemesi gerekiyor 😊
masallina0 Koru hastanesinde yaptım çankayada olanda travmasız bir doğum oldu benim için gerek kalmasın umarım ama yenidoğan yoğun bakım üniteside iyi kızım maalesef küvezde kaldı baya ilgililer..
selenayd Etlik lokman hekim hastanesinde yaptım doğumu doğum olana kadar herşey çok güzel ilerledi ama ihmalleri yüzünden oğlum doğar doğmaz göremeden yoğun bakıma alındı 10 gün sonra kucağıma alabildim hiçbir şekilde tavsiye etmiyorum orayı