harununannesii0 O kadar zorluklara, ayrılıklara, kırgınlıklara, küskünlüklere, hüzüntülere rağmen yine de mutlu olmayı başardı benim içimde ki kız çocuğu. Anne olunca anladım herşeyin boş olup evladımın gerçek olduğunu ❤️
Deletedmom_110 harununannesii0 onca hakaretlere dövmelere kırgınlıklarıma dışlanmama rağmen suan çok güçlü biri var dik baslıyımmm evet ekmeğimi kazanıyorum okulumu dışarıdan bitirdim kendi paramla birşeyler yaptım 2 çocuk büyütüyorum dil kursuna gidiyorum yapıyorum kendi çapımda bişiler helal bana çocuklarım herşeyim inşallah onlarda istediğim ahlakta düzeyde olurlar 🌺🤲
beyzzsenturkk_ harununannesii0 kızımla çocuklaşıyorum o yüzden içimde ki kız çocuğu hala benimle baazen kızıma aldığım tokaları takıyorum hosuma gidiyor bir kendime alıyosam bir kızıma alıyorum aynısından cok hoslanıyorum içimde ki kız çocuğunu çok seviyorum içinde hiç bişey kalmadan büyüsün istiyorum
Deletedmom104 harununannesii0 İçimdeki kızın içinde oturmayan, eksik olan bişeyler var ama kendiside bilmiyor ne olduğunu. Puzzle’ın eksik bir parçası
bal012 harununannesii0 gün içinde en az bir kere aynada kendime ilanı aşk ediyorum kendimi vücudumu saçımı başımk her yerimi seviyorum kendim içim bol bol sadaka veriyorum ve kendime hep seni seviyorum bebek diyorum🥰canım kendim aşkım kendim çok güzelim ben iyi ki varım Allah ım saçım başım ne güzel ohh mis de kokuyorum
harununannesii0 beyzzsenturkk_ Erkek annelerinin gözü yaşlı 🥲 kız anneleri bir tık daha şanslı bence 😍
-_Esra_- Deletedmom104 İçimdeki kızın içinde oturmayan, eksik olan bişeyler var Bu nasıl betimleme aslanım
harununannesii0 Deletedmom104 En çokta insanı o yoruyor, neyin ne olduğunu bilememek. Çok yaşadım bu durumu
Forumunsultaniasude Deletedmom104 Hakkı, hakkıdan hakkını istemiş, hakkı,hakkıya hakkını vermemiş. Hakkı, hakkıdan hakkını isteyince,hakkım sana kuzzzuuulllkurrrrttt olsun demiş..
harununannesii0 bal012 Kendiniz icin sadaka vermeniz çok güzel bir şey rabbim kabul etsin inşallah ♥️, ben kendimi aynada 1-2 defa öyle sevdim yüzüm hep sivilce doldu o yüzden kendimi sevmiyorum 🥲😅
laviva Valla içimde ki kız çocuğuna diyeceğim çok şey var . Ama tek diyeceğim sonucunu değiştiremeyeceğin şeyler için üzülme ,herkesin annesi babası olamazsın. Sen evlatsın ve çok daha önemlisin. Her şeyi akışına bırak.
Deletedmom_110 harununannesii0 🌺🌸❤️ inş onlarda o fikirde olur büyüyünce kızım diyor iyi ki benim annemsin diye ama bakalım🌺🤲
Duruecemm harununannesii0 benim içimdeki kız çocuğu herkese her şeye çok dargındı takı içinde bir kız bebeği büyütüne dek🙂duru kızım içimde ukte kalan yaşayamadıgim her şeyi seninle yasicam senin uzulmemen için elimden geleni yapicam annem babani çok doğru seçtim biz çok şanslıyım yollar Bizim kızım ekürüm benim artık beraber gülücez
hafizebihanim Onceden tek basima gectigim o zorlu yolları simdi arkamda dağ gibi duran esimle geciyorum. Ve o kadar kolay oluyormus ki. Sabret küçük ,kız yolun drvami cokk guzel ❤️
O1Anne harununannesii0 hiçbir şeyi takma kafana dertlerimiz de gelip geçici tıpkı dünya gibi mutlu ol daima kızınla güzel anılar biriktir anı yaşa derdim tabi yapabilirsem bunları 😒