kimbumadam Monarosa-06 Doktorumuz okeyledi faydasını bilmem de tadına bayılıyor🤣 ek gıdaya ağzını açmayan bebe tetagile açıyo
Bebegimm1 Monarosa-06 yan etkisi yok bitkisel diye kullanmıştm baya faydasını görmüştüm diş döneminde ilaç hiç kullanmadı sadece tetagil işe yaramıştı
Themom_ Monarosa-06 kullanıyoruz diş kaşıyıcı fırça ile baya iyi geliyor ama partakül olduğu icin dikkat etmezseniz cok cabuk dökülüp dağılıyor yapış yapış oluyorsunuz
denizberkaa1 Monarosa-06 doktorumuz onay vermişti baya yararını görüyorum da dişi çıkacak rahatlatıyor baya bizimki kaşıyıcı falan almaz asla tetagil kurtardı beni
asligdr Deletedmom_106 bebeğim şuan 5 aylık dün gece hiç uyumadı çığlık çığlığa ağladı calpol verdim ama pek fayda etmedi kullansam olur mu acaba
Deletedmom_106 asligdr hiç bilmiyorum eczacıya sorun . Karanfil Yağı çok iyi geliyomus onuda sorun isterseniz
annesininbiriciki Monarosa-06 tadını seviyordu burda tavsiye edildiği içi pahalı olduğu halde almıştık bi etkisini görmedik