Logu aydose Sezaryen doğumdan 2 ay sonra oldum 6 gün sürdü şuan bebeğim 7 aylık duzenli devam ediyor hala emziriyorum.
aydose Logu benimde doğumun arkasından 2 ay 5 gün geçti dün oldum ama lohusalık 50 gün sürmüştü regl nasıl bu kadar erken oldum diye şaşırdım hatta Şuan ki regl mi diye bile düşünüyorum 😂ya başka şeyse diyorum kendi kendime deli oldum
Logu aydose Kesinlikle hak veriyorum ben de şok olmuştum nasıl yaaa diye ters giden bir şeyler mi var falan diye korkmustum aslında. Bi sene falan regl olmam kafasındaydım.😂İlk regl biraz yogun gecti kanama olarak, sonrasında gebelik öncesi zamana döndü.
Nesrin35ser aydose reglinin erkeni geçi olmaz kimisi normal şekilde hemen olur kimisini süt korur derler Şubat’ta doğum yaptım Ekim’de regli olmaya başladım bundan önceki gebeligimde hemen olmuştum yani degisebiliyor
Zeliff aydose bir yıl olmamasıda normal 40 çıkışından itibaren olmasıda normal. Benim 6 aylıkken başlamıştı.
aysunebi86 aydose Hanş dogum yapınca regl ağrısı geçerdi? Kim söyledi bunu çıksın ortaya🤣 karnım çok ağrıyo🥹
aydose aysunebi86 benim doğumdan önce ağrıtmazdı biryerim doğumdan sonra ağırmaya başladı hep palavra atmışlar bize 😂