GayeAlparslan aydose 1 hafta falan sürdü dite hatırlıyorum normal adet gibi başlarda çok yoğundu içimiz demizlendiği icin hep kahveye dönük ve yoğundu sonra normale döndü 5-6 gün falan sürdü
bernaugur aydose herkese göre değişkenlik gösteriyormuş bende çok korkmuştum inanın iki doktora gitmiştim hatta hormonlarıma bile baktırmıştım oluyor yani😊
aydose bernaugur bende panik yapıyorım hep ya en ufak şeyde ay ne olsu diyorum oğlum bile bi kere öksürse ay diyip doktora gidiyorum nasıl bi kafam yapım var Allah yardım etsin bana zor yaşam 😂
bernaugur aydose valla ben burdan öğreniyorum her şeyi o yüzden doktora gitmiyorum artık ilk iki ay bende öyleydim sonra saldım gitti haha 😂
aydose bernaugur ahaha bende yeniyim bu sitede demek ki faydalı biryer tecrübeli olanların yorumları önemli 😂❤️
denizberkaa1 aydose amin inşallah doğumda olunca insan daha çok tedirgin oluyor işte benim ilk adetimde kesilip kesilip yeniden gelmişti bi 20 gün falan hep adet olmuştum 😓😅
bernaugur aydose ay kesinlikle tecrübeye çok önem veriyorum ayrıca doktordan alamadığım bilgileri buldum burda😂
aydose cimcime1018 biz olsak nie erken olduk olmayanda nie geç oldu diyor kafalar karışık cidden ya 😂😂
aydose pamugunannesiii Ozaman benimki de normal ya benim bugün koyu kahve olması Korkuttu ama oda normal galiba :(
aydose bernaugur ahaha Ozaman doğru yerdeyim 😂😂 buraya girince kendimi altın gününde hissediyorum bazen 😂😂😂
pamugunannesiii aydose normaldir benimde lohusalıktan sonraki adetim 15 gün sürdü çok koyu geliyodu için temizleniyodur dediler sonraki adetimde normaldi ama
Poly-ana aydose Kuzenim arkadaşım ve ben aynı zamanda doğum yaptık. İkisinin bir ay sonra başlamıştı benim 10 ay sonra başladı
aydose Poly-ana demek ki kişiden kişiye göre baya değişiyor ya ama işte insanın kafasında ister istemez soru işareti oluyor ya :(