Gerçekten sadece benim bebeğime özgü özellikler zannediyordum 4 aylık bebeğimi tanıyamıyorum ne gece ne gündüz uykusu hiçbir şey yok Max uyku süresi 20 dk oldu 3. Ay atağında meme reddi vardı 4. Ayla biberon reddi de güncellendi biran önce bu ayın geçmesini bekliyorum uykudan etini koparmışlar gibi çığlık çığlığa ağlamalarına artık dayanamıyorum dışarıda sakin bebek oluyor eve girdiğimiz anda çocuğa geliyorlar sanki 10 günde 10 yıl yaşlandım gibi hissediyorum