cansu3545 Lansinoh pompanın biberonunu kullandım bi kaç kere şimdi beni emmiyor emiyor tıkanıyor gibi ağlıyor bırakıyor memeyi . Hep sağıp mı vericem ben şimdi çok çaresiz kaldm fikir verin lütfen anneler
Melis1706 cansu3545 emzirme danismaninla gorusun belki tazyikli geliyordur onunda cozumunu sunuyorlar malesef dibine kadar red yasayip memeye donduremeyenlerdenim bir sure sagdim ama cok cikmiyordu mama ile hep besledim
Mferideb cansu3545 6 ay sağarak biberonla verdim ama sürekli kendimi teklif ettim şuan 13 aylık ve sadece beni emiyor kendinizi unutturmayın sürekli hatırlatın bırakmaz inşallah
ahbus94 Ben de aynısını yaşadım tıkanıyor icmiyordu memeden. Sonra aç kalmasin diye sağıp verdim. Maalesef meme reddi yaşadım memeden soğudu. 3 aylık hala sağıp veriyorum. Umarım sizin öyle olmaz. Biberona çabuk alisiolar
cansu3545 Melis1706 bu emzirme danışmanı nerde bulunur hastanede poliklinik gibi birşey mi ilk bebegim hiç bilmiyorum da yardımcı olcak kimsede yok 🥺
heygorl cansu3545 doğum yaptığınız hastanede ebeler vs yardımcı olur yenidoğan hemşireleri yardımcı olur. Maddi imkan varsa insragrama yazın oradan bulursunuz