gozdem şikayetvari.com’dan oku gör canım.
başıma geldi mamanın adını gördükçe o gün aklıma geliyor. 1 ayından 3 ayına kadar bebeğime o mamadan verdim en son mamadan böcek çıkınca şikayet edebileceğim her yere ettim firmayla bizzat görüştüm ve firma asla mamayı kötülemedi direk siz mamayı yaparken içine düşmüştür die savundu akıl alır gibi değil. Ve daha 2-3 defa kullanmıştım resmen o kadar paramız çöp oldu. Para önemli değil bu kısımda bebeğimin sağlığı herşeyden önemli. Bizler o mamayı veriyorsak böyle olaylarla karşılaşmamak adına veriyoruz ama ne yazikki karşılaşınca asla ama asla kimseye önermiyorum içirenlerede içirmeyin diyorum. Doktoruna sor başka hangi mamanın iyi olduğunu söylesin onu alıp kullan canım.