Sev16
mnkanne1
Bebegimm1
Zuzumam
Alfabeta
Aslına bakarsanız gayet iyiyim yani uzun zaman sonra bu koltuğa oturuyor olmama rağmen istanbulda avrupa yakasında kullanıyorum otobanda da kullandım pazar günü hatta orda da bassanaaaa diye bağırıyordu niye 90-100 ile gidiyorsun diye🤦🏻♀️ alsam tek de kullanırım ama park edemem😃 onun dışında her türlü kullanırım araç sedan uzun olduğu için dönüşlerde zorlandım önce şimdi şimdi alıştım ona da.. ama yok ne yapsak memnun edemeyiz kaynana gibiler🤦🏻♀️