sezer2022 Selamben_ Bolu’da bungalov baktık normal de gecesi 3 bin yılbaşı gecesi 37 bin 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ O yüzden annemlerde yemek kaynanam da çay çerez 🤪🤪
Meltemingo Selamben_ Evdeyiz pasta linzer kurabiye yapmayi dusunuyorum cips cerrez vsss bebemi uyuttuktan snra esimle keyif ….
Selamben_ ikiprensannesi53_ ben faklı bisiler yapmak istiyordum ama kiza bi yilbasi sapkasi alayim farklilik olsin falan diyorum gpnul bisiler yapmao istiyor ama herşey ates pahasi
Selamben_ sezer2022 ben bu yilnasi gecesi ayri bi daha fiyat artisina asiri gicik oleum cok firsatcilsr
tekbasimabakiyorum Selamben_ yarın Belgrad’a gidiyoruz yılbaşına orada gireceğiz. Noel çarşısı falan gezip incik boncuk alırız tahminim. Bebekle ilk uçak yolcuğumuz olacak bakalım, umarım bizi pişman etmez 😁
Serap84 birtane hristiyan gence soruluyor yılbaşı gecesi ne planın var diye genç diyor gazze savaşıından dolayı kutlamıyorum.biz kutlama işini müslümanlara bıraktık onlar bizden daha meraklı kutlamaya ,