Papatya5801 Kullanan memnun olan varmı acaba . Birde elektrikli mi alsam manuel elle olanı mi bilemedim varmı tavsiye öneriniz
sedaozan Papatya5801 bizde katı meyve sıkacağı var arnica markası daha geçen gün ilk kez merak edip kullandık bence gereksiz bir şeymiş 😅 tabi ihtiyaca göre değişir durum