msacarr Merhaba anneler , bebiş ısırığı ile göğüs yarası olan arkadaşlar emzirmeye devam ettiniz mi? Yoksa ısırık yarası geçene kadar sağıp sonra mi emzirdiniz?
tekbasimabakiyorum msacarr meme ucumun yarısını üç ay önce kopardı. Ağlayarak emzirdim. Silikon uç da kabul etmedi. Geçti şükür kapandı, sürekli lansinoh krem sürdüm gümüş kapak kullandım vs