İyi akşamlar sevgili anneler 🌻 Yakın zamanda memeyi bıraktırmayı düşünüyorum bebeğime 1.5 yaşını geçti ve yemek yemiyor çok iştahsız ve gece çok fazla uyanıyor emmek için. Memeye aşırı düşkün sürekli de emmek istiyor. Bazen çok bunaltıcı oluyor sürekli istiyor ve oyun haline de getirdi. Üstelik memesiz uyumadı aylardır. Etrafımdakilerden türlü yöntemler duydum. Kimi ekşi şeyler sürmüş, kimisi yara bandı yapıştırmış, kimisi acı oje sürmüş. Siz ne yaptınız? Travmatik olmayan ve hem beni hem de bebeğimi zorlamayacak bir yöntem var mı? Varsa görüşlerinizi paylaşır mısınız 🤲🏻