Tgbsahn ertana bende de lansinoh işe yaramamıştı kanamıştı göğsüm ben her emzirmede zeytinyağı sürdüm ilk gün hep ısıtıp ısıtıp sürdüm çok çok iyi gelmişti belki sizede iyi gelir