ebru5261 ben 1 aylıkken başlamıştım 90 cc ye ama hiç 3 saatten az kısa sürede vermedim acıkırsa arada memeyle vakit geçirtiyordum ama benim sütüm az ben mamayı öyle veriyordum e anne sütü mamaya göre daha kolay sindirildiği için bana normal geldi yani içiyorsa kusmuyorsa ağlamıyorsa sorun yok bence