Sevoinci Sün hiçbir şey yokken bebeğim sabah bi baktım ateşi 38,5tu sonra 37 en fazla 37,5 ta kaldı düşmüyor ama yükselmiyor da bugün kakasını sıvı da yaptı bi kere diş mi acaba 10,5 aylığız hala dişimiz yok
Good_mother Bizde de aynı sorun var. Oğlum hasta ama ateşi 38 üstüne çıkmıyor ama sürekli 37 38 arasında inip çıkıyor. Azı dişleri kabarmış dedi doktor. Çaba dişten mi ki? Öksürük balgam burun tıkanıklığı hapşırma:( forumda ateş varsa ciğere inmiştir yazmışlar. Bronşit başlangıcı dedi doktor.bilaclari kullanıyoruz iki gündür bir iyileşme yok. Alerjik mi acaba?
Sevoinci Good_mother bizde yok çok şükür onlar sadece ateş ve iştahsızlık var bugün bana diş etlerini elletmedi hiç normalde kaşıttırırdı inşallah diştir başka bir şey olmasın da 😔
Ecekusu Good_mother bizde de aynı azı dişler şiş öksürük burun akıntısı hafif ateş diş etleri şiş bir çok sorduğum kişi dişten olduğunu söyledi
Sevoinci yagmure17 evet ben de takip ediyorum biliyorum oradan inşallah diştir bizim geçmiyor ateşimiz 37,5 en fazla
annekuzusu__ Oğlumun 5 gündür ateşi 37.5 calpol verince dusuyo sonra tekrar cikiyo bu kadar uzun sürmesi normal mi diş mi acaba