cakarebru biz hastanede yattigimiz icin 2 gun doktorumuz dedi burnu yikamak en iyi yontemmis bide nebulizator aldik cunku surup iciremiorum icmio zaten ondan ilerledi bizim burnunu yikayip ardindan burun spreyi bide hava verdik elimizi kubbe gibi seklinde sirtinin asagidan yukariya dogru vurduk hafifce balgamlari dagitir dediler