Bebeğim 2bucyk aylık son dört gündür çok fena ağlıyor önceden de ağlıyordu ama o kadar değil gece 12/1lere kadar ağlıyor gündüz zaten hiç uyumuyor sabah 7 de uyanıyor gaz damlaları kullanıyorum gayet iyi Gazını çıkarıyor boşaltım yapıyor Altı temiz karnı tok nane veriyorum birkaç damla belki karnı arıyodur diye Karpol verdim belki ağrısı vardır diye ama bir türlü durmuyor yani anlam veremiyorum artık kafayı yiyecegim ağlamaktan kendini mahvetti sizce neden olabilir